Follow Us

Sedcom Libris Iași

Despre

S.C. SEDCOM LIBRIS S.A. Iași este o companie cu o tradiție de peste 50 de ani în domeniu, bine cunoscută și pozitiv apreciată de public și de partenerii de afaceri pentru seriozitate, dinamism, experiență în vânzări și profesionalism. Grupul de firme SEDCOM LIBRIS Iași este format dintr-o rețea de 12 librării cu o bogată ofertă de cărți de la peste 500 de edituri și produse de papetărie și birotică de la peste 100 de furnizori care comercializează peste 400 de branduri cunoscute în întreaga lume, Editura SEDCOM LIBRIS care a publicat până în prezent aproximativ 1.000 de titluri, un birou de traduceri, Tipografia SEDCOM LIBRIS, Galeriile de artă TOP ART, Agenția de turism DISCOVERY TRAVEL.

SEDCOM LIBRIS Iași a produs și întreținut în timp mai multe produse culturale care au devenit mărci înregistrate ale companiei, printre care amintim: Târgul de Carte LIBREX (organizat la Iași de 28 de ediții; Târgul de Cărți și Arte Frumoase ARCA LUI GUTENBERG (2 ediții) și Târgul de rechizite și manuale școlare EXCELSIOR (cea mai mare platformă de aprovizionare pentru sezonul școlar, organizat anual în lunile august și septembrie în Palas Mall Iași – 9 ediții).

În acest sens, puteți afla mai multe despre noi și de pe web-site-urile pe care le administrăm: www.sedcom.ro – site-ul companiei; www.portokal.ro – unul dintre cele mai bine aprovizionate site-uri din țară cu peste 45.000 de produse diferite (cărți, produse de papetărie și birotică, obiecte de artă etc.) și www.editurasedcomlibris.ro – site-ul editurii noastre.

Considerăm, prin urmare, că experiența de peste 50 de ani în domeniul vânzării și difuzării de carte și produse de papetărie, adaptarea la condițiile economiei actuale aflată într-o continuă transformare, capacitatea de a întreține relații de afaceri de lungă durată, în bune condiții de comunicare și succes comercial, continuitatea în activitate, bunele practici de relaționare, referințele pozitive de care ne bucurăm în fața clienților și partenerilor noștri, precum și dorința continuă de perfecționare, dezvoltare de noi concepte, prezentarea și impunerea de noi produse pe piață, reprezintă tot atâtea atu-uri care ne pot recomanda în orice context.